Obiektywy do lustrzanek (Tamron, Carl Zeiss, Leica, Nikon)
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 40.5
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny teleobiektyw stworzony z myślą o fotografii dynamicznej akcji. Zakres ogniskowych oraz wybitny autofkus sprawiają, że niniejszy produkt z pewnością znajdzie uznanie wśród miłośników fotografii sportu i przyrody. Ciekawostką w niniejszym modelu jest wbudowany telekonwerter x1.4 zmieniający zakres ogniskowych na 250-560 mm. Ergonomiczna obudowa obiektywu została dodatkowo uszczelniona przed negatywnym wpływem kurzu i wilgoci.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ten profesjonalny, jasny obiektyw został zaprojektowany z myślą o fotoreporterach i pejzażystach. Wyróżnia się przełomową konstrukcją optyczną dopasowaną do nowych lustrzanek cyfrowych formatu FX.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo lekki i niewielki standardowy obiektyw 50 mm. Największy otwór przysłony wynosi aż f/1,8, co gwarantuje jasny obraz w wizjerze i doskonale sprawdza się przy słabym oświetleniu oraz w sytuacjach wymagających małej głębi ostrości. Zmieniono konstrukcję optyczną — soczewka asferyczna zapewnia doskonałą jakość zdjęć, a opracowany przez firmę Nikon cichy silnik falowy (SWM) gwarantuje bezgłośne działanie obiektywu. Wysoka jakość i przystępna cena sprawiają, że jest do idealny dodatkowy obiektyw dla fotografów z ograniczonymi możliwościami finansowymi.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw zmiennoogniskowy Nikkor 200-500 mm oferuje niezrównany zasięg. Zaawansowana budowa gwarantuje bardzo dobre parametrach obrazu. Instrument jest doskonały do fotografowania sportu, wydarzeń i przyrody. 4,5-stopniowy stabilizator obrazu i wysokiej jakości optyka zapewniają doskonałą ostrość. Dedykowany tryb "Sport" przeznaczony jest do śledzenia szybkiej akcji.
Promocja
Polecamy
Obiektyw Nikon Nikkor 70-200 mm f/2.8E FL ED VR AF-S
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona wersja profesjonalnego teleobiektywu zmiennoogniskowego o dużej jasności, z systemem redukcji wibracji i powłoką nanokrystaliczną (Nano Crystal Coat). Obiektyw zapewnia znakomitą ostrość na całej powierzchni kadru i jest wyposażony w szybki, cichy autofokus, który pozwala uzyskać wyjątkowo ostre zdjęcia w każdych warunkach oświetleniowych. Obudowa ze stopów magnezowych odporna na niesprzyjające warunki pogodowe spełnia wszelkie oczekiwania zawodowych fotografów. Światłosiła wynosząca f/2.8 gwarantuje ostre zdjęcia przy ograniczonej ilości światła oraz ciekawą plastykę obrazu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw stałoogniskowy o dużym otworze względnym, doskonały do portretów oraz filmowania. Zoptymalizowany pod kątem nowoczesnych lustrzanek cyfrowych, obiektyw zapewnia najwyższą jakość obrazu, wiernie oddając nawet najdrobniejsze detale.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: APS-C
Obiektyw szerokokątny przeznaczony do lustrzanek z matrycą APS-C. Szeroki kąt widzenia doskonale sprawdzi się w ciasnych pomieszczeniach, przy fotografii pejzażowej czy architektury.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nikkor daje dużą elastyczność podczas pracy umożliwiając wykonywanie portretów czy krajobrazów. Wyjątkowa plastykę obrazu zapewnia światłosiła f/1.4, umożliwiająca uzyskanie wysokiej jakości fotografii. Minimalna odległość ostrzenia wynosząca 28 cm zwiększa wszechstronność zastosowań obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Przeznaczony do makrofotografii obiektyw formatu DX o ogniskowej 40 mm, umożliwiający fotografowanie z bardzo małej odległości. Duży otwór względny wynosi f/2.8, a skala odwzorowania - 1:1. Swobodne zbliżenie do obiektu umożliwia zastosowany w obiektywie cichy silnik falowy.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw standardowy. Kąt widzenia obiektywu dla aparatów z matrycą FX odpowiada temu co widzi człowiek.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona wersja obiektywu adresowanego do pasjonatów fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Zakres ogniskowych 70-300 mm umożliwia swobodne kadrowanie, nawet wtedy, gdy fotograf znajduje się z dala od centrum wydarzeń. Stabilizacja obrazu o wydajności 4,5 stopnia oraz tryb SPORT VR pozwalają na wykonywanie ostrych, precyzyjnych zdjęć z ręki, a także przy małej ilości światła. Soczewka ze szkła ED (o superniskiej dyspersji) eliminuje aberrację chromatyczną - obiektyw pozwala na wykonywanie wysokiej jakości fotografii w pełnym zakresie ogniskowych. Obiektywy oznaczone symbolem AF-P współpracują tylko z wybranymi aparatami Nikon. Wejdź i sprawdź tabelę kompatybilności.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy teleobiektyw makro o dużej jasności. Wyposażony w stabilizację obrazu nowej generacji VRII. Silnik ultradźwiękowy SWM ułatwia szybkie i ciche ustawienie ostrości. Skala odwzorowania 1:1.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 25 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 35 mm i jasności f/2. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 76
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw idealny do makro oraz portretu. Charakteryzuje się wysoką jasnością f2, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 9 elementów w 8 grupach.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.